tirsdag den 8. januar 2013

Til kølige dage

Så er jeg blevet færdig med en vest til William - et ganske overskueligt projekt! Det har taget ca. 5 aftener :)

Opskriften kan findes på her
Jeg har tilpasset opskriften så den er lavet til 1 1/2 år, ved at slå 8 masker mere op end den der hedder 12 mdr. og så tilpasset de andre steder, det er nemt nok :)

Jeg vil også rigtig gerne strikke en til Gustav med en anden farve knapper i - men gider faktisk ikke engang bruge tiden på en, for jeg ved han ikke gider have den på. Han har ca. 3-4 andre veste (strikket af mormor) som han stort set ikke bruger (Andet end når han virkelig tvinges til det!) Gustav er ikke mærkedyr, det er han ikke bevidst om, men han er yderst meget bevidst om hvad han vil have på og hvad han ikke vil... Er det mon begyndelsen til at blive et mærkedyr.....??

Nå, men vesten til William:



Ha ha - han er rigtig begyndt at blive bevidst om hvad der foregår omkring ham og han gad ikke fotograferes, men stillede sig alligevel op til fotografering - fantastisk udtryk på første billede :) Man kan virkelig se han gider det mor har gang i....



3 kommentarer:

  1. Åh gud Ulla hvor er han cute som han står der med armene ned langs siden :)
    Super fin lille vest, elsker dem og har også nogen stykker til Emil, der dog er fast besluttet på at han ikke vil gå med dem mere :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er en sød lille en;)
      De er super skønne og nemme og gå til. Jeg nyder virkelig også bare at jeg har én søn som gider have den på/ikke et bevidst om han ikke gider:) skørt hvorfor de pludselig ikke vil have vest på...

      Slet
    2. Ups fik lige kommenteret fra mandens login, men det er mig:)

      Slet