onsdag den 2. januar 2013

Julen er ovre - konfekt

Julen er ovre og vi er gået ind i et nyt år - 2013! Det er så vildt og jeg forstår slet ikke hvor tiden den bliver af! Men sådan er det bare og så må jeg jo forholde mig til det :)

At julen er ovre og at det nye år er begyndt, betyder for mange også at nu starter nye fortsætter og omlægninger i ens liv - mon de kan overholdes.

Jeg har en "lille" aftale med mig selv om at jeg ikke skal spise så meget slik og chokolade (mon mange har den "lille" aftale med sig selv...?)

I hvert fald er den aftale drøn svær at overholde når julekonfekten blev lavet den 23. december, når jeg gik amok og lavede meget og når der langt fra blev spist op af den lækre konfekt - så nu har jeg lavet en ny lille aftale med mig selv - når alt det vi har i huset af disse ting er væk, så skal jeg spise mere sundt ;)

Brændte mandler

Kugler med marcipan og mandler

Marcipan rullet i lakrids drys med chokolade og salt lakrids på toppen

baileykugler

Smeltet marsbar med pif, paf, puf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar