fredag den 2. november 2012

Rammens forvandling

Idag har jeg været igang med at male nogle rammer, men skulle først have noget papir af som jeg havde limet på. Jeg vil lige vise rammen som den så ud inden jeg gik igang idag, da jeg synes det er en fin ide:)
Jeg havde (med limstift) limet noget mønstret papir på rammerne, så de får et fint udtryk. Istedet for papir kan man også bruge noget flot stof!
Kun din fantasi sætter begrænsningerne:)
Lige et tip når du skal lime papiret på, put limen på papiret men kun der hvor den rammer rammens yder og inderkant, så undgår du bølget papir:)



2 kommentarer:

  1. Hallo hallo - vi vil da se de nye rammer også!! :-)

    SvarSlet
  2. Ja da, men der er ikke noget særligt i dem, de er bare blevet malet, men de er ikke helt færdige endnu...

    Noget helt andet er at jeg gerne vil se elefanthuer på din blog...;)

    SvarSlet