mandag den 26. november 2012

Hurtige julestjerner

Her kommer lige en ide til et par hurtig lavet stjerne - men som bare er vildt søde - inspireret af www.lutteridyl.blogspot.dk.

Lav stjernerne af madpinde eller tandstikker alt efter ønsket størrelse - disse er lavet af madpinde.

Læg pindene op som vist herunder.


Klip tape stykker og vikel dem omkring for at samle stjerne - brug gerne en tape i en yndlingsfarve - denne er købt i Søstrene Grene.


Så er stjernerne færdig, klar til at få en snor og hænges op.


Her hænger de så - en rigtig fin julepynt som ikke tager mange minutter at lave - god fornøjelse :)

2 kommentarer:

  1. Det var smart Ulla!!! Det ser super godt ud!:)Forresten så siger jeg tak for ideen til at købe de mini juletræer... Jeg så dem i abc igår og måtte straks købe to - til 10 kr pr. stk:) Det er billigt!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for de stjerner, de passer perfekt herhjem - og det bedste er at de kan laves på få minutter :)
      Jeg har lavet de juletræer hvert år de sidste mange år, og jeg er stadig lige så vild med dem - det er hyggeligt julepynt og ja billigt :)

      Slet