fredag den 3. februar 2012

Retro bukser

Det måtte jo komme! Jeg har kastet mit ud og sy et par bukser til William! De er udelukkende syet på en symaskine og der er da ingen tvivl om at resultat kunne være blevet meget bedre ved hjælp af en overlocker - men sådan en ejede jeg ikke på det tidspunkt hvor jeg syede bukserne! (MEN DET GØR JEG NU! Min mor har simpelthen givet mig en! TAK MOR :) Så nu skal der virkelig syes!!)


Hvis jeg engang får lavet nogle som er pæne og med pæne syninger, lægger jeg billeder ud med det, og hvordan de er lavet, indtil da må man jo bare sige at på billedet ser de da meget godt ud ;) Om ikke andet er det i hvert fald en sød dreng, og det redder jo alt tøj ;)

For at gøre lidt ekstra ved bukserne har jeg syet et par lommer på siden. Grønt stof med stjerner kantet med piping bånd. Knapperne i bukserne har jeg betrukket med samme stof, det giver en fin effekt og sammenhæng. (og er billigt, fordi jeg så bare kunne bruge nogle knapper jeg lige havde liggende.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar