mandag den 20. februar 2012

Hæklet ugle



Jeg har købt en bog som hedder "Flere hæklede dyr", fordi jeg havde lyst til at hækle nogle små dyr og bruge til blandt andet uroer osv. Jeg fik hæklet en hund efter bogen (der kommer billeder senere), det gik fint nok, men tog dog også ret lang tid! Jeg fandt meget hurtig ud af at det slet ikke er mig det der med at hækle efter opskrifter (Vidste jeg jo sådan set godt på forhånd, hvis blot jeg havde tænkt mig om...) Men helt spildt er det nu ikke med den bog alligevel, for jeg fik lært nogle grundregler om hækling og kan nu hækle mine ting mere korrekte og derudover kan bogen bruges til inspiration til hvilke dyr der ellers kan hækles :) Nu må vi se om det bliver til flere korrekt lavet efter den...


Men altså efter at have brugt lang tid på den hund, trængte jeg bare til at lave et overskueligt projekt og det blev til denne ugle :) Den sidder nu fint på en hylde i soveværelset mellem billeder ! Det ser så hyggeligt ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar