mandag den 16. januar 2012

Sættekasser

Jeg købte for lang tid siden disse sættekasser i Søstrene Grene, egentlig mest fordi jeg bare godt kunne lide ideen om en sættekasse! Anede ikke hvor de skulle være eller hvordan de skulle se ud... TYPISK mig!
Men altså når nu de havde lagt så længe og ikke var blevet brugt til noget, kunne jeg lave dem til Gustav og William. Jeg har brugt tapet fra www.papirogtapet.dk og papir fra Søstrene Grene (vildt billigt og flot papir!)



Jeg malede først sættekassen i den farve jeg ønskede, derefter klippede jeg de stykker jeg skulle bruge og brugte så den fantastiske decoupagelim fra Panduro, mat, (det kan virkelig godt betale sig og investere i den, den er vild god og rækker langt!) til at sætte stykker på med og et par lag ovenpå igen til sidst!


Indtil videre har de hver kun fået deres forbogstav i kassen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar