tirsdag den 17. januar 2012

Rigtig fin puf - til børn

Ihh, jeg er så stolt over den anden dag at kunne afslutte dette projekt! En puf, hæklet, som jeg har været i gang med meget længe! Men hvor er jeg bare glad for resultatet! Det er lidt et sats når man som jeg ikke er vild god til at hækle, ikke kan læse en opskrift og derfor bare må prøve sig frem ;)
Derfor er det bare så godt at resultatet er blevet godt og den er blevet lige som jeg ville have den!

Jeg kastede mig bare ud i projektet og har bare prøvet mig frem. Ved derfor ikke præcis hvordan den er lavet, men hvis du selv har lyst til at gå igang kan man da helt sikkert finde en opskrift!

Jeg har valgt at sætte en lynlås i bunden således at der kan åbnes indtil indholdet og den kan vaskes! det var lidt svært men lykkes mig trods alt.

Indholdet i denne puf er bare en dyne vi lige havde til at ligge, men man kan sikkert bruge meget andet :)

3 kommentarer:

  1. Ulla, du er så sej!! Det der går ud over min fatteevne! Shit, hvor er det fedt! (Stille og rolig på vej mod web-butik?)

    SvarSlet
  2. Endnu mere wooo. Måske er det sådan en jeg skal lave!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det kan anbefales, selvom det er lang tid siden jeg har lavet den er jeg stadig glad for den:)

      Slet