tirsdag den 17. januar 2012

Hynder til campingvogn

Morten har plaget og plaget om at købe en campingvogn ;) og når han har sat sig noget i hovedet kan jeg lige så godt droppe argumenterne imod - så sidst på sommeren 2011 købte han så en campingvogn...
Og når det nu er, så er det da faktisk meget hyggeligt :) Vi nyder alle 4 og komme afsted på camping og den giver tilmed mig flere muligheder for at kunne udfolde mig kreativt!
Lige nu er vognen vinter opbevaret, men der kommer meget mere om den til foråret når vi får den hjem!
Hynderne har vi dog haft stående i garagen, fordi der skulle nyt betræk på... Dem er jeg så lige kommet igang med nu! Jeg fik nogle penge af min dejlige mormor til jul, som jeg blandt andet har brugt til stof! - Jeg fandt rigtig billigt møbelstof i Stof og Stil her i januar - elsker januar udsalg :)
Nå, men er nu i gang med hynderne - gad vide hvornår jeg kan afslutte det projekt...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar